FOLLOW+
Diary In The Line
Tuesday 6 March 2012microbes lab~ LEAVE NOTES (0)



hari nie ade microbes lab.. penat giler! dh lah manual baru beli, tak sempat bace lgsg pn, then time lecturer n lab instructor tu buat demo, anne lgsg tak pay attention.. mmg hancur lah kan time buat exp. td.. sian my lab group members.. mesti dorg pikir anne nie clumsy gler kn?? perghhh... malunye bile egat balek scene tadi!! ade ke ptt aku bukak petri dish 2 besar2, habis lah byk contaminant dlm agar tu nnt.. anne jd stress sgt td.. smpai rase tade mood nk truskan exp. td 2.. even ali byk buat lwk, but still anne rase down sgt.. so after this, i promise do not make the same mistake again.. sorry guys (ali, grace & dila) :'(
next, pagi td rushing gler2, sbb ade something nk diuruskan, but anyway alhamdulillah smue settled.. cume penat lah sbb byk sgt nk kne buat itu ini.. then pegi photostat articles utk Acom.. hope esok boley present nicely sbb dah lame gler tak present, then care present 2 pulak ala2 forum, lg lah bertambah-tambah nervous nih!.. InsyaAllah, anne boley :)

p/s: this sem my schedule is very packed, so has to work harder thn before.. please pray for me (if u love me ^^)

Diary

“You have to, take a deep breath and allow the music to flow through you. Revel in it, allow yourself to awe. When you play allow the music to break your heart with its beauty.”

Post About


Owner
♥ Assalamualaikum ♥
♥ Anne Julia ♥ 21 ♥ Sungai Besar, Selangor ♥
♥ Geneticist ♥ 2nd year degree student ♥ UKM,Bangi ♥


♪♪ My Lullaby ♪♪
Hari demi hari telah ku lewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu
Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Ooh jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

(rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku)

Ooh rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Live Traffic Feed