FOLLOW+
Diary In The Line
Monday 19 March 2012my family 'angkat' LEAVE NOTES (0)


 Hola! Buenos dias!
today topic will be about my special family angkat who lived at Sg. Asap, Gua Musang kelantan :)
last week,i've joined PAKKA program anjuran my college RAHIM KAJAI. 
since i went to Kelantan, so now i will try to 'royak' kelantan a little bit. huhu
name kawe anne julia. kawe ade keluaga angkat yang tinggal di Sg. Asap B. 
kawe tinggal di sane selame 3 hari duo malem. kawe bertolak dari UKM pukol 12 pagi hari khamis.
sampai di Masjid Gua Musang, pukol 6.30pg. 
Sepanjang berade di sane, byk pengalamen yg kawe dapat. antaranye, belajar bahase kelantan.
contohnye :
1. mu nie koya lebih (awk nie poyo lah)
2.kawe dah nak kelik ni (sy ni dh nk balik)
3.bila nak tubik ni (bila nak keluar ni)
tu antaranye yg anne dpt tangkap ape dorg sebut. yg lain anne lgsg ta phm =.=''
so far, kat sane mmg best. dan anne tak mungkin dpt lupekn pengalaman hdup berkeluarge dgn family angkat anne kat sane. dorg sgt baik, sgt rajin masak, sgt sopan dan sgt penyayang. everyday anne rase anne dpt mkn 5-6 kali sehari. (i'm so full ma) haha.. Anne syg Ayah, Ma & my sweet Adik. thanks for the moment even it's not long enough, but still for me it's the best moment tht i've ever had :')



 
 

Diary

“You have to, take a deep breath and allow the music to flow through you. Revel in it, allow yourself to awe. When you play allow the music to break your heart with its beauty.”

Post About


Owner
♥ Assalamualaikum ♥
♥ Anne Julia ♥ 21 ♥ Sungai Besar, Selangor ♥
♥ Geneticist ♥ 2nd year degree student ♥ UKM,Bangi ♥


♪♪ My Lullaby ♪♪
Hari demi hari telah ku lewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu
Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Ooh jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

(rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku)

Ooh rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Live Traffic Feed