FOLLOW+
Diary In The Line
Monday 23 September 2013stress LEAVE NOTES (0)


Assalamualaikum..
Hari ni anne letihlah.. otak penat.. banyak sangat baca jurnal, buat esaimen, and find articles. Sedih sebab semalam pun tak hilang lagi. Post anne yg lepas just pasal yang hepi je kan. So this time anne nak citer yang sedih pulak, okay.
Sebenarnya tak adalah nak sedih mana pun, tapi tak tahulah kenapa anne terus jadi moody sampai dua hari ni tak boley nak senyum sebab perkara yang jadi ari tu. Citer dia macam ni, semalam anne keluar makan dengan lin. After makan, lin ajak pegi tengok wayang. So anne pun ikut jelah. Anne pegi mines. kitaorang sampai dalam pukul 5, citer tu start pukul 6.45. So kitaorang pun pegi lah jalan-jalan dulu. Anne pegi kedai ape ntah nama dia, dekat situ banyak pilihan untuk beri hadiah dekat orang. Anne jumpa satu mug ni, anne memang berkenan sangatlah, anne memang nak bagi mug tu dekat dia. Harga dia pun memang mahal lah, maybe sebab design dia and quote yang ada dekat mug tu buat harga dia mahal. Anne beli lah mug tu. Lepas beli tu, pegilah karok kejap dengan lin, and then terus pegi tgk wayang. Bila dah masuk waktu maghrib, anne dgn lin pun keluarlah kejap dari wayang tu, pegi solat maghrib kejap. Orang ramai dekat surau. Dalam 20min macam tu selesailah solat. Lepastu masuk balik sambung tengok citer tadi. Citer dia tak best pun. Bila dah masuk balik, anne tido sampai habis citer. Lin tu dah paham anne sangat, jadi dia biarkan je anne tido kat bahu dia. memang nyenyak sangatlah anne tido kan, bahu lin dah lah empuk. huhu
Lepas tu, bila keluar dari wayang tu anne check handphone, ada 21 misscall dari ibu and adik2 anne. anne lupa nak bagitau ibu yang anne keluar, lagipun anne dah habis kredit hari tu so dari pagi anne tak contact ibu. Ibu punyalah risau, bila anne call ibu, ibu marah2 sampai menangis. anne pun nangis jugak. anne tau ibu marah bukan sebab apa tapi sebab dia risau sangat dekat anne. anne kan sekarang daah duduk bilik sorang, so ibu takut apa-apa jadi dekat anne, tak ada sapa-sapa yg tolong tengok-tengok kan. anne masa tu dah kelam kabut sangat. lin dia lek je, siap pegi beli sushi banyak-banyak lagi tu. Cisss. lepas tu, kitaorang balik, singgah mamak, pegi dinner. tapi anne langsung tak lalu nak makan apa-apa. Balik kajai, baru perasan, mug anne beli tu hilang. tak tau lah tercicir dekat dalam wayang or time rushing sembahyang maghrib dekat mines tadi. balik terus mandi solat isyak then baru teringat ada game man united malam tu. man united dgn man city. anne dah promise dgn dia nak naikkan pointer 2.0 kalau man city menang. Stress anne yg dengan ibu tu pun tak hilang lagi, tambah pulak pasal mug anne tu hlang, lepas tu game man united main teruk gila malam tu. So nampak tak bertapa tertekannya anne malam tu. headache terus. nasib baik ada lin, dia tolong picitkan kepala, then kitaorang pun tido. bangun pagi baru teringat esaimen yang tak siap-siap lagi, so terus anne gegas balik bilik lepas solat subuh. siapkan lah semua esaimen tu sebelum kelas pukul 11 pagi tadi. dah siap, bila nak print ink printer pulak habis. stresssnyaaa akuuu. so terus lah mandi, siap-siap pegi kelas and print dekat fac. Otw, pegi fac, boley pulak parking full, terpaksalah aku park dekat fac lain yg kat atas bukit tu, lepas tu berlari turun tangga bukit tu sampai ada Prof tu tegur, hati-hati turun tu, kang jatuh saya tak larat nak angkat kamu. dalam hati anne, baiknya prof ni. sampai tempat print, boley pulak pendrive tinggal dekat bilik. Haihh.. nasib baik sempat simpan dalam drive gmail tu. so pegi cc, download from drive, baru print. nampak tak betapa complicated hidup anne hari ni. masuk kelas lecturer pulak membebel, sampai sakit kepala anne. nasib baik tak muntah je masa dalam kelas tadi. kelas pulak direct from 11am to 2pm. dah lah langsung tak makan breakfast, nak pitam je rasa. memang pitam pun, balik kelas terus mandi solat zohor, lepas tu anne tido sampai pukul 6pm. Hahh, puas hati anne. k lah, thats all for now. thanks for reading :)

Diary

“You have to, take a deep breath and allow the music to flow through you. Revel in it, allow yourself to awe. When you play allow the music to break your heart with its beauty.”

Post About


Owner
♥ Assalamualaikum ♥
♥ Anne Julia ♥ 21 ♥ Sungai Besar, Selangor ♥
♥ Geneticist ♥ 2nd year degree student ♥ UKM,Bangi ♥


♪♪ My Lullaby ♪♪
Hari demi hari telah ku lewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu
Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Ooh jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

(rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku)

Ooh rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Live Traffic Feed