FOLLOW+
Diary In The Line
Thursday 27 June 2013Zoo negara <3 LEAVE NOTES (0)

Assalamualaikum. hai readers! Oh yeah, lupa nak bagitau ukm sekarang tgh cuti sem utk 3 bulan (Jun-Sept). haa lama kan 3 bulan. bulan okay buuulaaannn. Lamaaa =.= Macam2 boleh buat, macam2 boleh jadi. Kan? So, apa lagi, bak kata orang Business, "Time is Money". Haruslah masa yg ada digunakan dgn sepenuhnya. tak tahu lah nak buat apa cuti ni. ikut planning nak buat part time. tapi x sure lagi. rasa awkward lah pulak kan kalau bangun pagi tapi tak tau nak buat apa. rasa macam lifeless. wkwkwkwk. Tapi macam biasalah kan, parents anne mana kasi anne keje. dorang suh anne duk rumah je. So, tengoklah nanti macam mana ye :)

Back to the real topic, anne nak share story during my study week last last last week, haha punya banyak week kat situ kan.. sebenarnya dah lama nak cerita tapi x sempat pun nak menulis dekat blog ni, lagipun time tu byk sgt conflict, xtau nak menulis yg mana satu dekat blog tersayang ni haa.. hehe
ok, anne ada pegi zoo negara hari tu. dah lamaaaa gila tak pergi sana. excited sangat masa sampai dekat zoo hari tu. memang best! anne pegi dengan family anne. terasa macam kembali ke zaman kanak2 semula bila pegi zoo ari tu, dapat tengok macam2 jenis haiwan, dapat tengok pertunjukkan anjing laut, nama dia bad, so cute!!! ada satu scene tu kan, penjaga bad tu tanya bad, "bad, mana pergi semua ikan2 yang bad makan ni?" lepastu kan bad tu pun jawab (menggunakan bahasa tubuh) dia tepuk2 perut dia yg besar tu.. Hahaa.. meaning, dia bagitau ikan2 yg dia makan tu semua tu dah masuk dalam perut dia yg besar tu.. so cute!!!
Actually banyak lagi nak cerita tapi malas nak menaip. kahkahkah. so, anne share gambar2 jelah ek dekat sini. let's chekidout~
camwhore sat ;) 


your friends :p 
penguin <3 
ni mase show haiwan kat zoo negara <3 
ade ape kat situ? cer teka?hehe

burung flamingo~ 
uiks.. gemoknya akuu!! 
anne & ibu <3 
aumm aumm :) 
belakang tu ade gajah <3 
meet my lovely sistah :) 

ikan besar wooo.. hehe

Diary

“You have to, take a deep breath and allow the music to flow through you. Revel in it, allow yourself to awe. When you play allow the music to break your heart with its beauty.”

Post About


Owner
♥ Assalamualaikum ♥
♥ Anne Julia ♥ 21 ♥ Sungai Besar, Selangor ♥
♥ Geneticist ♥ 2nd year degree student ♥ UKM,Bangi ♥


♪♪ My Lullaby ♪♪
Hari demi hari telah ku lewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu
Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Ooh jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

(rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku)

Ooh rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Live Traffic Feed