FOLLOW+
Diary In The Line
Sunday 21 April 2013Happy happy day! Yeayyy

Assalamualaikum semuaaa...
Lama gila i x hupdate dgn ualls.. rindu lettew.. kikiki
Anyway, now busy gila dgn asgment lah, lab lah, shooting lah and class piano lah.. almaklumlah, tetbe je teringin nak jd pianist pulak kan.. alhamdulillah, bakat yg dikurniakan jgn disalah guna~
Ok, kali ni update juz nk share pasal moments time kluar dgn kak dila, izati and ali. Time tu whole ukm black out. So untuk mengelak kan kami semua mnjadi cacing kepanasan, therefore kami pun pegi lah berjimba! Kehkehkeh
Si zati ni mmg power bab jimba-berjimba ni. So in short, dia lah yg drive kami ke ou. Planning nak lunch n jln2 je. Last2 hambek kaw semua benda kami borong. Tp yg paling banyak beli barang si aliii.. bershopping mengalahkan pmpuan! Tp tapela, dia bukan boros pun. Actually dia pegi beli barang2 utk decorate his pet house. Ali ada baby hedgehog!!! So cuteee... anne pon nak satu.. tapii mahal lah.. x mampu aiii... tpi kalo ade yg sudi nk bg aii bufday present hedgehog, bagi lew dgn rumah and mknan dia skali k! Hahaha
Next, we were going to cano#@%@$. What? Cano@%#*$. Haha. Anne sbnrnya x ingat + x tahu nama tempat tu ape. Tpi dekat situ best! Ada festival filem. Smua filem2 baru (film english) ada lah banner, mascot dgn ada tempat photoshoot lagi tuw. Dkat sana ada chipmunk 3ekor, ada minien kot nama dia yg citer despicable me tu, ada the smurf and monster inc! Alaa tomei2.. sempat lah bergambar dgn dorg.. lama jugak lah nak kne tggu queue tu kan. Mascot tu gatal tau. Bila bergmbr dgn anne kan, dia dekat kan badan dia, then mcm nk pelok2 je bahu anne ni. Chipmunk paling jahat la, dia pegi cucuk pipi anne mase time tgh pose nk bergambar tu. Tau la pipi aii gebu. Cisssss. Hahaha *apsal gedik sgt mlm ni*
And last but not least, time kluar tu hilang lah sekejap segala sakit pening akibat tekanan stresss segala tu kann. Balik je trus pengsan. Hahah..
K la, thats all for now. Thanks for reading diz entry :)
 
ni lah hedgehog yg ali bela tu.. alololooo tomei2 :)
 
monster inc :D
 
with couple of smurf :))
 
with 3 chipmunk yg nakal and my friend, zati :)

Diary

“You have to, take a deep breath and allow the music to flow through you. Revel in it, allow yourself to awe. When you play allow the music to break your heart with its beauty.”

Post About


Owner
♥ Assalamualaikum ♥
♥ Anne Julia ♥ 21 ♥ Sungai Besar, Selangor ♥
♥ Geneticist ♥ 2nd year degree student ♥ UKM,Bangi ♥


♪♪ My Lullaby ♪♪
Hari demi hari telah ku lewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu
Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Ooh jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

(rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku)

Ooh rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Live Traffic Feed