FOLLOW+
Diary In The Line
Wednesday 27 February 2013Siapa makan cili, dialah yg terasa pedasnya

Alhamdulillah,, alhamdulillah,, alhamdulillah..
Terima kasih Ya Allah.. terima kasih atas segala limpah kurnia yg telah Engkau beri padaku selama ini..
Anne sedar siapa diri anne, dan anne x pernah lupa siapa diri anne..
Anne jugak x pernah berniat pun nak bangga diri.. anne bukannya hebat sgt pun sampai nak bangga2 diri ni kan.. rasanya belum pernah lagi anne heboh2 kan pasal result2 anne dari sekolah rendah sampailah ke level degree ni skrg, pasal harta2 anne, belum pernah lagi anne upload gambar2 anne bersama camera DSLR ke ipad ke or etc.
so far, anne belum pernah lagi memuji2 diri anne sendiri,, anne belum pernah lagi kata " comelnya aku, xpyh pakai lens pn mata aku dah cantik, xpayah kena sinaran matahari pun mata aku dah warna coklat" dan yg seumpama dgnnya..
Dan sgt lah TAK PERNAH, anne buat fake account fb ke twitter ke or mana2 acc social networking utk menjatuhkan maruah seseorang.. anne TAK PERNAH curi gambar2 org lain dan edit gambar2 org tu jadi hodoh then kutuk2 gambar org tu macam2,,, Anne xpernah reka-reka cerita, kononnya anne nie innocent dan tak tau ape2, sedangkan anne yg dh ganggu hidup org tu.. Anne x pernah hipokrit macam tu.. TAK PERNAH k.. 
kalau nak tulis semua yang awk dah buat dekat sy, mmg banyak dan buang masa.. sy dah tak nak ungkit kisah saya dengan awk.. sy dah lama maafkan awk.. sebab tu walaupun awk still buat benda2 mcm tu, sy langsung x respon.. sy lgsung x mrh awk.. sy lgsung x keluarkan apa2 yg buruk pasal awk.. even sy TAHU itu AWAK.. do u know why? because im not that stupid. maaflah.. anne malas nak layan.. anne dah banyak kali pesan, ubah lah sikap.. xperlu nak ambil kisah pasal anne sbb anne pn x pernah ambil tau pasal awk.. kita sama2 perempuan, sama2 saudara islam, sama2 berakal, jadi tak perlu lah ada perasaan benci membenci sesama kita.. and one more thing, awk tau tak, dosa yang Allah x dpt ampunkan adalah dosa sesama manusia.. awk x takut ke?? dan motif anne nak tulis benda2 ni?? actually sebab anne harap sgt, awk phm yg sy xnak ada kaitan lgsg dgn awk.. sy xnk lgsg awk ggu sy lg.. sy xnk lg awk upload gmbr2 sy, buat lagi perkara2 yg x patut awk buat.. stop it.. pleasee
 so, i think, thats all i want to let u know.. 
At last, i want to say thanks to those who hated me, you made me a stronger person.Thanks to those who loved me, you made my heart grow fonder.Thanks to those who envied me, you made my self-esteem grown stronger.
Thanks to those who cared, you made me feel important.
Thanks to those who entered my life, you made me who I am today.
Thanks to those who left, you showed me that nothing lasts forever.
Thanks to those who stayed, you showed me the
true
meaning of friendship.
Assalamualaikum :')

Diary

“You have to, take a deep breath and allow the music to flow through you. Revel in it, allow yourself to awe. When you play allow the music to break your heart with its beauty.”

Post About


Owner
♥ Assalamualaikum ♥
♥ Anne Julia ♥ 21 ♥ Sungai Besar, Selangor ♥
♥ Geneticist ♥ 2nd year degree student ♥ UKM,Bangi ♥


♪♪ My Lullaby ♪♪
Hari demi hari telah ku lewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu
Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Ooh jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

(rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku)

Ooh rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Live Traffic Feed