FOLLOW+
Diary In The Line
Tuesday 26 February 2013May <3 LEAVE NOTES (0)

Assalamualaikum..
Jom korang ushaa personaliti orang2 yang lahir bulan may nie ^^

May
Kekerasan hati & degil.
(ehh, mane ade? :D)
Kuat semangat & bermotivasi tinggi.
(haa.. Betul3)
Pemikiran yang tajam.
(okay)
Mudah marah apabila tidak dikawal.
(erm,, no komen)
Pandai menarik hati orang lain & menarik perhatian.
(hehee)
Perasaan yang amat mendalam.
(meaning, jiwang ke?huhu)
Cantik dari segi mental & fizikal.
(yes, i am. Perasan gilerr. Haha!)
Tidak perlu dimotivasikan.
(why??)
Tetap pendirian tetapi mudah dipengaruhi oleh orang lain.
(yup!)
Mudah dipujuk.
(malas nak merajuk lama2 sebenarnya -,-")
Bersikap sistematik (otak kiri).
(Oo.. Yeke..)
Suka berangan.
(Sangatt!! Haha)
Kuat daya firasat memahami apa yang terlintas di hati orang lain tanpa diberitahu.
(6xth sense maybe?? Ehehe)
Bahagian telinga & leher mudah diserang penyakit.
(tau tape --")
Daya khayalan yang tinggi.
(heheee XD)
Permikiran yang tajam.
(Uish,,)
Pandai berdebat.
(mana ade pun.. Biasa2 je)
Fizikal yang baik.
(alhamdulillah :') )
Kelemahan sistem pernafasan.
( oh, no!! Mmg ada asthma pun :( )
Suka sastera, seni & muzik serta melancong.
( yup, anne suka gila nyanyi )
Tidak berapa suka duduk di rumah.
( tadela, rajin je duduk rumah. Tipu nie!)
Tidak boleh duduk diam.
( mana ade! --" )
Tidak punya ramai anak.
(haha.. Kesian my hubby :p )
Rajin dan bersemangat tinggi.
(ofcourse!! )
Agak boros
( no komen! )


In a conclusion, banyak jugak lah yg sama dgn personaliti anne, xtau lah korang kan.. But still we can do something to make ourself getting better, rite! So thats all for now.. Thank you for reading this entry :)

Diary

“You have to, take a deep breath and allow the music to flow through you. Revel in it, allow yourself to awe. When you play allow the music to break your heart with its beauty.”

Post About


Owner
♥ Assalamualaikum ♥
♥ Anne Julia ♥ 21 ♥ Sungai Besar, Selangor ♥
♥ Geneticist ♥ 2nd year degree student ♥ UKM,Bangi ♥


♪♪ My Lullaby ♪♪
Hari demi hari telah ku lewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu
Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Ooh jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

(rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku)

Ooh rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Live Traffic Feed