FOLLOW+
Diary In The Line
Thursday 13 June 2013My lesson #1


CINTA, Terus Ada Sepanjang Waktu

50 tahun yang lalu ...
Ketika ia melamar istrinya, hanya berkata: Percayalah padaku..

40 tahun yang lalu ...
Ketika istrinya melahirkan puteri pertamanya, ia berkata padanya: Menyusahkanmu..

20 tahun yang lalu ...
Hari ketika puteri mereka menikah, lengannya merangkul bahu istrinya dan berkata: Masih ada aku..

Tahun lalu ...
Hari ketika ia menerima khabar keadaan istrinya kritis, ia berulang kali mengatakan: Aku di sini..

Hari ini, istrinya telah pergi ...
Dia menahan air mata mencium kening istrinya dan berkata: Tunggu aku..

Sepanjang hidup ini, ia tidak pernah mengatakan kepada istrinya, "Aku mencintaimu",
Namun cintanya, tidak pernah hilang.

Cinta sejati adalah sebuah tindakan, bukanlah hanya bahasa.
Lebih baik mencintai sepenuh hati dengan perbuatan daripada mengatakan "I love you" seratus kali..

Diary

“You have to, take a deep breath and allow the music to flow through you. Revel in it, allow yourself to awe. When you play allow the music to break your heart with its beauty.”

Post About


Owner
♥ Assalamualaikum ♥
♥ Anne Julia ♥ 21 ♥ Sungai Besar, Selangor ♥
♥ Geneticist ♥ 2nd year degree student ♥ UKM,Bangi ♥


♪♪ My Lullaby ♪♪
Hari demi hari telah ku lewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu
Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Ooh jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

(rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku)

Ooh rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Live Traffic Feed