FOLLOW+
Diary In The Line
Monday 7 October 2013Midvalley LEAVE NOTES (0)


Midvalley.. 
Baru nak update, hihi. Kemalasan untuk menulis sangatlah tinggi.
Hari tu, anne baru je habis kelas. Suddenly, lin text ajak keluar pegi makan. Dia kata dia ambik anne kat fac. So anne pun setuju jelah, terus ikut dia keluar naik kereta dia. Time tu ilham pun ada sekali. Masuk je kereta, pot pet pot pet lah kitaorang. Macam dah bertahun-tahun tak jumpa, padahal baru je jumpa semalam. hahahaha. Borak punya borak, lin drive ikut highway. Anne pun dah pelik. Nak pegi mana ni? Rupanya dorang ni dah planning nak pegi Midvalley. Anne pun ape lagi, menjerit lah suruh patah balik! anne dah lah baru balik kelas, dengan baju kurungnya lagi, badan masam2 belum mandi, x make up langsung nak g midvalley. Haizzzz.. Sabor jelah.. dorang memang nak kena kan anne rupanya. dorang tau anne ni bersiap macam tuan puteri, tu yang dorang taknak hantar balik bilik tu, terus je ambik anne kat fac. Cisss... So nak tak nak terpaksalah ikut dorang pegi midvalley pakai baju kurung.. nampak sangat aku baru lepas habis kelas kan.. T___T
Sampai je kat sana, terus solat zohor.. then kami pun beratur lah beli ticket wayang, tgk citer The Mortals Instruments : City of Bones. Masa nak beli ticket tu, si Ilham ni ada dekat Daiso, so masa nak bayar tu mintak lah student card, tapi kitaorang takde yg ilham tu punya card. Boley pulak budak counter tu marah-marah, dia kata tak boley lah belikan yang untuk kawan tu punya ticket sebab takde student card. Kalau nak belikan, dia charge normal price, means no student price lah kan. anne malas nak bertekak so iyer kan aje. tapi benda tu benda kecik je pun, x perlulah nak marah-marah. muka dah lah masam je anne tengok, anne pun penat jugak baru balik kelas, boley je senyum-senyum lagi. Senyum kan sedekah. so senyum-senyumlah selalu. hehew
Masa dekat midvalley tu, ade banyak pameran gambar. Si lin ni pulak, baru beli phone. So anne lah jadi mangsa dia. Dia suruh anne posing kat semua gambar-gambar tu. Orang dah lah penat. Haish, sabor jelah. Tapi seronok je. hehehew
Kat bawah ni, gambar-gambar yang ditangkap oleh lin. Let's chekidout~

Meet my bestfriend, lin in yellow :D
Haaa.. yang ni pulak, cik Ilham, penyanyi terkenal di UKM dan setiap concert diraja mesti ada dia. huhuhu


penat sebenarnya. peace jelah yang mampu :)

Haaa... kan dah keluar muka annoying aku.. hahaha



Dah. Itu sahaja. Pemalas betul. Hihi

Diary

“You have to, take a deep breath and allow the music to flow through you. Revel in it, allow yourself to awe. When you play allow the music to break your heart with its beauty.”

Post About


Owner
♥ Assalamualaikum ♥
♥ Anne Julia ♥ 21 ♥ Sungai Besar, Selangor ♥
♥ Geneticist ♥ 2nd year degree student ♥ UKM,Bangi ♥


♪♪ My Lullaby ♪♪
Hari demi hari telah ku lewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu
Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Ooh jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

(rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku)

Ooh rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Live Traffic Feed