FOLLOW+
Diary In The Line
Friday 4 January 2013Hang out with along & kak katty LEAVE NOTES (0)


Assalamualaikum ^^
haii awak-awak semua, apa khabar? Anne dekat UKM ni sihat alhamdulillah, cuma tertekan sikit sebab biochemistry belum habis study lagi! (then, ape aku buat dekat sini? -____-")
Actually, anne tengah bosan ni, nak study pun x masuk ni. So, ape salahnya kalau update blog ni sikit. Pendek je, x panjang pun. *sedapkan hati sendiri* hihihihi :p
Sebenarnya, anne nak share ni, last week hari khamis kalau x silap anne, cousin anne datang dengan wife dia. Anne panggil dia abang along, wife dia kak katty. Anne tengah sedap2 tido ni, tapi jam masa tu dah pukul 1pm lah kan ( actually mlm tu anne study, so x tido sampai ke subuh, tu yg bgn lewat tu :3 ) tiba2, along call anne dia tanya ada kelas x, dia nak belanja makan. Anne pon apa lagi, melompat terus terjun dari katil! Kelam kabut anne bersiap pegi mandi semua. Lepas tu baju takde sempat dah nak pilih, main tangkap muat je. Kikiki
Di pendek kan cerita, along ni pun bawak lah anne keluar. Dia bawak anne makan dekat bangi je, dekat dengan NIOSH, dekat dengan restoran mamak Ameer Ali yang popular dekat sini, nama kedai anne pegi tu Nasi Beriyani Anje. Fulamak! Sedap gila lah! Huhu.. Memang puas hati! Ada lauk beriyani ayam, ayam kampung, daging lembu, kambing & macam2 lagi lah. Memang best! Harga pun murah, kalau ade masa lapang nanti anne nak bawak lin & kwn2 anne yang lain pulak makan situ. Asyik Wang solo je, bosan. Hehehe
Lepas tu kan, anne ingat along ni nak hantar anne balik ukm, rupa2nya dia bawak anne pegi jalan-jalan pulak dekat putrajaya. Kitaorang pegi masjid putrajaya tu dulu. Lepas tu solat, tangkap gambar, jalan jalan kejap. Pastu, minum petang terus dekat secret recipe. Padahal baru lepas makan nasi beriyani tadi. Tapi tapelah,along nak belanja, anne pon bedal jelah.. Kikikiki
Konklusinya, anne memang seronok lah hari tu. Dapat keluar dari ukm tu pn, kira bersyukur sgt2. Hilang sikit stress anne masa tu. alhamdulillah. So, di kesempatan ini, kalau along baca, anne nak ucapkan terima kasih sgt2 dekat along dgn kak kak katty sebab sudi bawak anne makan & jalan jalan hari tu. anne hepi sgt. Along dgn kak katty lah, abg & kakak anne yg anne syg dlm dunia ni! Harap lepas ni boley jalan jauh sikit, macam genting ke pulak kan. Hihihi
K lah, sekian.

Diary

“You have to, take a deep breath and allow the music to flow through you. Revel in it, allow yourself to awe. When you play allow the music to break your heart with its beauty.”

Post About


Owner
♥ Assalamualaikum ♥
♥ Anne Julia ♥ 21 ♥ Sungai Besar, Selangor ♥
♥ Geneticist ♥ 2nd year degree student ♥ UKM,Bangi ♥


♪♪ My Lullaby ♪♪
Hari demi hari telah ku lewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu
Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Ooh jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

(rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku)

Ooh rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Live Traffic Feed