FOLLOW+
Diary In The Line
Wednesday 20 February 2013Sheffield, Aku datang!

 Assalamualaikum semua!
Haii korang.. Anne x sihat ni.. tengah demam.. baru 4 hari balik ukm, dah demam.. rindu rumah sgt2.. Homesick :'(
Anyway, bukan tu yg anne nak citer kat entry blog anne kali ni, but anne nak bagitau yg anne dah jatuh cinta dekat University of Sheffield ni! Anne ada lah kawan sorg yg tgh study dekat sana.. so dia slalu citer pasal U dia tu.. Anne ni pulak, bila asyik dgr citer dia, mula lah berangan.. dah tu, sampai terbawak-bawak dalam mimpi.. (biaselah tu, anne kannn)
Actually, before this anne x pernah lgsg teringin nak study oversea ni.. sebab anne mmg x boley jauh dari rumah, anne mesti sakit.. tapi, tak tau lah kenapa, sekarang anne rasa semangat nak further study dekat oversea.. Nie semua sebab kau!!! haha.. 
so, start from now, anne akan study hard! sebab anne xnak lah susahkan parents anne, support semua perbelanjaan anne nak study oversea ni.. Kalau boleh, biarlah dapat scholarship.. nak dpt scholarship tu pulak, bukannya senang.. kena dpt pointer yg ok, baru bley dpt scholar.. nak dpt pointer ok, kena lah rajin.. bukan rajin study je, rajin pegi class jugak.. x boleh skip2 class lagi.. so now, anne tetiba je rasa semangat ni nak study.. tetiba je rasa nak pegi class sekarang (padahal takde class pun).. huhuhu
eventhough benda ni macam mustahil je kan, yelaaa.. abah anne, dia mesti tak bagi punyaaaaa.. dia kan sayang sangat dekat anne ni.. jadi mana boley study jauh2.. but still siapa tahu kan, mungkin bila anne dapat offer study dekat sana, then scholar pun dapat, mybe abah anne pun tetiba je berubah hati nak izinkan anne pegi sana.. InshaaAllah.. so, mulai dari sekarang anne kena lah start doa banyak2, supaya cita2 anne kali ni tercapai & dipermudahkan urusan.. kawan2 pun tolong doakan sekali ye! aminn :)
jomm, tgk gambar2 kat bawah nii.. tu semua gambar University of sheffield yg anne nak pegi tuuu :D
Lets cekidauttt~

Ni library diaa >.<

So, thats all for now. Thankyuu for reading this entry. see u soon!

Diary

“You have to, take a deep breath and allow the music to flow through you. Revel in it, allow yourself to awe. When you play allow the music to break your heart with its beauty.”

Post About


Owner
♥ Assalamualaikum ♥
♥ Anne Julia ♥ 21 ♥ Sungai Besar, Selangor ♥
♥ Geneticist ♥ 2nd year degree student ♥ UKM,Bangi ♥


♪♪ My Lullaby ♪♪
Hari demi hari telah ku lewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu
Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Ooh jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

(rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku)

Ooh rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Live Traffic Feed