FOLLOW+
Diary In The Line
Thursday 7 February 2013holiday oh holiday~ LEAVE NOTES (1)

Assalamualaikum.. 
hai kawan-kawan! uwahh~ lame gila x update ini blog!
actually, now anne sedang bercuti... tak lame pon ukm tu bg cuti, around 2-3 weeks je.. kira ok lah tu kan, daripada budak medic, dorang dpt cuti 1 week je!! kesian korang, sabar yee :')
Diz time punya holiday anne byk spend time dgn family. Kat rumah anne tolong ibu masak, sapu sampah, cuci kain, mop lantai, cuci bilik air, siram pokok bunga n blablabla~ tu lah aktiviti anne setiap pagi, sebab adik2 anne takde, dorang semua pegi sekolah, kadang2 tu sampai petang baru dorang balik sebab ada kelas tambahan. Malam pulak adik2 anne sibuk dengan homework & tuition. Almaklumlah, semuanya busy sebab adik anne yg sorang tu nak STPM & yg lg sorang tu pulak nak SPM. Hope, both of them pass their exam with flying colours. i love them so much! xoxo <3
Dalam kesibukan dorang tu, dapat jugak lah anne hang dgn dorang weekend yg lepas. Tak mau cakap byk lah, just nak share gambar2 yg kitaorang sempat ambik mase hang ari tu~


anne dgn teddy bear yg cute >.<

boboy & nyna :)

nyna, anne & boboy

again!

again!

eeei!! geram tgk boboy! so naughty!

smileeeee :)

my lovely sis :*

hehee :D

boboy yg sgt tinggi :O

phewittt.. ley ngorat! kikiki




boboy kacau nyna >.<"

padan muka boboy :p

midvalley. syamil, faiz & nyna :)

ini semua poyoooo :p

:D

best moment ever! seriously happy sgt dpt jumpa dorang balik. my bestfriend masa dekat kms dulu. love u guyss :*



penat. rehat kejap.

faiz sebok jee :p

bajet je faiz tuuu :p

burger king :)

my sweet sista :*

pose again!

peace ^^v

peace again!

abaikan yg blkg tu. jiwa kacau :p

so, thats all for now. thank you for reading this entry :)

Diary

“You have to, take a deep breath and allow the music to flow through you. Revel in it, allow yourself to awe. When you play allow the music to break your heart with its beauty.”

Post About


Owner
♥ Assalamualaikum ♥
♥ Anne Julia ♥ 21 ♥ Sungai Besar, Selangor ♥
♥ Geneticist ♥ 2nd year degree student ♥ UKM,Bangi ♥


♪♪ My Lullaby ♪♪
Hari demi hari telah ku lewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu
Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Ooh jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

(rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku)

Ooh rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Live Traffic Feed