FOLLOW+
Diary In The Line
Thursday 9 May 2013wishlist for my upcoming bufday! yeayyy

Assalamualaikum semua :)
Lately memang busy dgn midsem and program2 kolej yg x habis2 tuu.. haish, penat sebenarnya.. tapi apa kan daya, demi persahabatan, gunung tinggi sanggup ku daki, lautan api sanggup ku renangi.. huhuhu
So, hari ni hari khamis. No class for whole day! yeay!! Jadi terpikir nak update blog yg dah bersawang ni.. x tau nak update ape, suddenly got idea.. my bufday dah dekat kan, so lets update pasal wishlist bufday.. Actually, x mngharapkan apa2 pun, tapi tak salahkan kalau nak berhajatkan sesuatu.. bukan paksa korang bagi pun, tapi kalau nak bagi pun, boleh jugak :p
Ok, so now, calon2 nya adalahhh.. jeng jeng jeng.. hehehe

1. Telekung lace
sukeee sgt tgk telekung ni punya design.. sgt cantik :)

2. Lovely Rainbow Al-quran
 
so small and cute. i want! i want!

 3. S4 :D
Ehem,, ehem.. hehe

4. Power bank
 
 5. Instax mini 8

Actually, tu semua benda mengarut je.. kita ni bukan anak org kaye nak request benda mahal2 macam tu.. hehe.. benda yg anne harapkan time bufday anne sebenarnya hanyalah doa dan kalau anne ade salah dekat korang, harap dimaafkan, tu je.. pasal bufday surprise pulak, anne memang suka! tapi agak2 ler, jangan lah sampai baling2 telur.. busuk lah aii nanti :p
for my love, i just want you to stay with me, and the important thing dont forget to give me a roses and chocolate okay!.. haha :D
so thats all for now.. nnt klu ade lagi yg tertinggal akan di update kemudian.. nyenyenyenye :p
loveyou all :*

Diary

“You have to, take a deep breath and allow the music to flow through you. Revel in it, allow yourself to awe. When you play allow the music to break your heart with its beauty.”

Post About


Owner
♥ Assalamualaikum ♥
♥ Anne Julia ♥ 21 ♥ Sungai Besar, Selangor ♥
♥ Geneticist ♥ 2nd year degree student ♥ UKM,Bangi ♥


♪♪ My Lullaby ♪♪
Hari demi hari telah ku lewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu
Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Ooh jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

(rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku)

Ooh rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Live Traffic Feed