FOLLOW+
Diary In The Line
Sunday 20 October 2013thesis! LEAVE NOTES (0)



So buat masa sekarang ni, inilah aktiviti harian aku. Menyiapkan proposal untuk thesis final year. Tajuk ni aku dapat pun hasil gabungan idea aku, grace and jojo. Satu benda je yg aku stress pasal thesis ni, kenapalah nak kena buat dalam malay. Study selama ni semua dalam english, tup-tup bila tulis thesis nak kena buat dalam bahasa melayu pulak. Haish.. Aku x kata aku teror english, tapi aku prefer english than malay. Sebab susah tau nak translate. Kalau guna google translate tu, habis hancus lah thesis aku nanti. Tajuk thesis aku ; Evaluation of salivary nitric oxide levels using Griess Assay and its colleration with measurement of dental root length. Cemana nak translate ni? Evaluasi? or penilaian? cam pelik je kan bunyinya tu. huhuhu.. Tapelah, aku kena positif. Anggap ni semua sebagai satu cabaran untuk aku hasilkan satu thesis yg menarik and superb! InsyaAllah.. Lagipun, ada advantage jugak bila kene buat thesis in malay, xdelah aku dok copy paste je kan, then boley lah aku lebih memahami projek thesis aku ni, takdelah buat keje secara membabi buta je kann.. Since aku pun dah single mingle skrg ni, so boley lah aku berhempas pulas menyiapkan thesis ni. Tak perlulah buang masa nak fikirkan perasaan si tak guna tu. Even aku tau aku x boley nak fokus sangat buat thesis ni sebab still pikir pasal dia, tapi aku yakin, dia sendiri tak pernah nak ambik kesah pasal aku lagi. So for what aku nak ingat dia lagi. So that's all for now. Thanks kpd semua yg byk ambik berat ttg aku, yg rajin pujuk hati aku ni siap call2 and msg panjang lebar dok nasihatkan aku, suh aku stay strong semua tu kan. Thanks korang. I love u guys so much! :*

Diary

“You have to, take a deep breath and allow the music to flow through you. Revel in it, allow yourself to awe. When you play allow the music to break your heart with its beauty.”

Post About


Owner
♥ Assalamualaikum ♥
♥ Anne Julia ♥ 21 ♥ Sungai Besar, Selangor ♥
♥ Geneticist ♥ 2nd year degree student ♥ UKM,Bangi ♥


♪♪ My Lullaby ♪♪
Hari demi hari telah ku lewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu
Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Ooh jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

(rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku)

Ooh rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Live Traffic Feed