FOLLOW+
Diary In The Line
Sunday 20 October 2013Bestfriend forever ♥ LEAVE NOTES (0)

Semua orang ada bestfriend. Aku pun ada. Cuma yang membezakan aku dengan mereka, mereka takkan jumpa bestfriend yang macam aku ada. Dorang lah teman aku tak kira diwaktu aku susah mahupun senang, dorang lah kawan yang sentiasa bantu aku, dorang lah kawan yang ada ketika jatuh dan bangun aku, dorang lah kawan yang membimbing aku, dorang lah kawan yang menyayangi aku, dan dorang lah kawan baik aku. In short, aku sangatlah sayang dorang ni  teramat-amat sangat. Walaupun kadang-kadang ada perselisihan faham yg berlaku, aku tetap sayang dorang sebab dorang yang dah banyak berkorban tenaga, masa dan tempat aku berkongsi segala suka duka aku bersama dorang.
Okay now, lemme introduce my bestfriend one by one. 
1.  Lin 
Rasanya post-post aku yang sebelum ni pun ada sebut pasal lin ni. Anyway, dia ni sebenarnya dah kenal aku sejak dari zaman matrik lagi. Aku dgn dia satu kuliah masa dekat matrik dulu. Tapi yg peliknya, aku tak kenal pulak dia. Dia dengan aku tak pernah bertegur langsung. Maybe sebab aku praktikum lain, dah lah praktium aku tu isolated dari praktikum2 yang lain, thats y aku dan lin tak berkenalan masa tu. So, nak dijadikan cerita, even lin dgn aku ni different courses, tapi start from sem 1 dia selalu ada sama kuliah dengan aku, lepas tu dia pulak peramah dan selalu tanya aku macam-macam, so aku pun tertariklah nak berkawan dengan dia. Rupa-rupanya dia ni tak berani tegur aku dulu sebab dia ingat aku sombong. kahkahkah. aku dah biasa kena dah. bila dah mula kenal, dia ni ngam pulak dengan aku. kitaorang ada banyak persamaan tapi rasanya lagi banyak perbezaan kot. huhuhu. dia jenis peramah, aku kurang peramah, dia matang, aku pulak kurang matang, so dari situ kitaorang saling melengkapi dan akhirnya kami pun jadilah kawan baik :)
2. ♥ Jonathan aka jojo 


Jojo ni kebudak-budakkan sikit. Dia suka sangat ketawa kalau aku cakap. Kadang-kadang tu kalau aku serius pun dia gelak. Entah apa yang dia rasa kelakar sangat, aku pun tak paham. Kadang-kadang tu kalau aku nak marah pun terbantut sebab jojo selalu buat aku rasa nak ketawa je bila dengan dia. Jojo coursemate aku so setiap hari aku dengan dia and grace. Aku selesa kawan dengan jojo. Bila aku ada masalah, x paham bab study ke, dia mesti ajar aku. Jojo ni pandai gila, so kalau aku tak tau ape2, aku tanya dia jelah. Dia pulak langsung tak berkira dengan aku. kalau aku sedih, aku selalu share dengan dia. Dia pun macam tu jugak, kalau dia geram dengan someone, dia akan mengadu dekat aku. so kitaorang ni sama jelah. Hahaha. Aku hepi sangat sepanjang berkawan dengan jojo, harap-harap dia akan jadi kawan baik aku sampai bila-bila :')
3.  Grace 


Grace ni lah kawan pertama aku dekat ukm. Kenapa? sebab masa masuk 1st year dulu, dia jelah satu-satunya coursemate aku yang duduk satu kolej kediaman dengan aku. bilik dia sebelah bilik aku pulak tu. So sejak dari awal-awal masuk ukm lagi aku dah rapat dengan dia. dia tua setahun dari aku, sebab dia from stpm while aku from matrik. Dia ni caring sangat, kalau aku tak sihat ke, dia lah yang jaga aku, belikan makanan untuk aku, bagi aku makan ubat. Even kalau aku skip kelas, nanti mesti dia yang tolong ajar aku. Grace ni baik sangat orangnya. Dia pun tak berkira dengan aku. rasanya, semua aktiviti yang aku join dalam ukm ni mesti dengan dia. Dulu main squasy sama-sama, ambik foreign language class sama-sama, and banyak lagi lah. Even dah final year ni, aku dapat supervisor yang sama dengan grace! nampak tak betapa kuatnya jodoh aku dengan grace. hahaha. Dulu masa 1st year, aku ni jenis yang penakut sikit, apa orang suruh semua aku buat je walupun tu keje orang lain, bila orang dah paksa-paksa aku, aku buat je so ada lah beberapa orang yang suka buli aku. Nasib baiklah grace ni ada, dia lah yang selalu marah orang-orang yang nak buli aku tu. thats y aku sayang sangat dekat grace ni. 
In conclusion, aku bersyukur sangat sebab dikurniakan kawan-kawan yang baik seperti mereka ni. Aku harap persahabatan kami kekal selamanya. loveyou guys! ♥♥♥

Diary

“You have to, take a deep breath and allow the music to flow through you. Revel in it, allow yourself to awe. When you play allow the music to break your heart with its beauty.”

Post About


Owner
♥ Assalamualaikum ♥
♥ Anne Julia ♥ 21 ♥ Sungai Besar, Selangor ♥
♥ Geneticist ♥ 2nd year degree student ♥ UKM,Bangi ♥


♪♪ My Lullaby ♪♪
Hari demi hari telah ku lewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu
Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Ooh jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

(rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku)

Ooh rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Live Traffic Feed