FOLLOW+
Diary In The Line
Friday 25 October 2013Pilihan raya kampus di ukm :) LEAVE NOTES (0)

Assalamualaikum semua ^^
Pada 23rd Oct yang lepas, ada pilihan raya kampus dekat ukm. So, starting dari 9pg sampai 12tgh hari all lectures has been postponed sbb the voting session is around that time. Actually, ini kali ke-3 anne turun pegi mengundi. Since anne stay dekat kajai, so tempat mengundi pon dekat foyer kajai lah. Masa anne pegi mengundi hari tu dah dekat lunch hour so tak ramai pun orang, tak perlu beratur pun terus dapat mengundi. This time, kawan anne pun ada yang bertanding, shafique aka ydp kajai for this year. Dia bertanding for his faculty which is engineering fac so anne tak boley nak vote dia pun sebab anne faculty science.. huhuhuhu
Malam tu ada pengumuman keputusan prk, anne belum pernah lagi pergi tengok pengumuman. Since skrg anne dah final year kan, so anne pun pergilah tengok. Memang meriah sangat. Pengikut-pengikut Gabungan Mahasiswa (GM) memang terlalu ramai. Kebetulan anne pakai purple shirt pulak malam tu, so mesti dorang pun ingat anne pengikut dorang.. huhuhu.. Actually, ada dua parti yang memang compete berhabis-habisan pada setiap kali prk diadakan iaitu GM dan Aspirasi (excluding parti bebas). Tapi since anne first year lagi memang GM yang pegang. So anne pun berharap GM menang lagi this year.. hehehe
Baru-baru ni abah anne belikan anne videocam, so anne pun rakamlah situasi malam tu.. penyokong-penyokong GM ni memang semangat sangat, dorang menyanyi, bersorak dan masa pengumuman tu dorang siap angkat calon dorang atas bahu dorang.. Anne pun taknak membebel panjang-panjang, korang tengoklah video kat bawah ni k! let's checkidout~


Masa tgh tggu result tu sempat jugak lah kami bergambar.. hehehe




So, thats all for now. Thanks for reading this entry :)

Diary

“You have to, take a deep breath and allow the music to flow through you. Revel in it, allow yourself to awe. When you play allow the music to break your heart with its beauty.”

Post About


Owner
♥ Assalamualaikum ♥
♥ Anne Julia ♥ 21 ♥ Sungai Besar, Selangor ♥
♥ Geneticist ♥ 2nd year degree student ♥ UKM,Bangi ♥


♪♪ My Lullaby ♪♪
Hari demi hari telah ku lewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu
Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Ooh jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

(rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku)

Ooh rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Live Traffic Feed