FOLLOW+
Diary In The Line
Monday 11 November 2013seoul garden. Nyummy! LEAVE NOTES (0)

Eiii.. malasnya nak menaip.. tapi nak bagitau jugak yang semalam pegi seoul garden memang best sangat! Even kitaorg pegi dalam keadaan rushing giler sebab baru habis kelas pukul 12.30, then dydy pulak nak kena balik awal around 3.30 sebab ada lab, si adzran pulak baru bangun tak mandi2, nak menunggu dia bersiap mengalahkan org pompuan. Haiishhh. Hahaha
Actually, memang dah planning nak pegi seoul garden dgn dua orang ni dari before midsem break lagi. Ingatkan cuti hari tu anne x balik rumah, tapi tak jadi. Cam biasalah, cuti berpanjangan sampai rasa tak nak balik ukm lagi dah. Hehehe
So, malas nak membebel banyak2, korang tengok jelah gambar kat bawah ni. Tak banyak pun sebab sibuk gila nak grill ayam, daging, udang tu semua. Nasib baik ade chef Anne, so sedaplah dorang ni mencekik. Hahaha
 Sushi and teppanyaki 
 anne and dydy
 adzran si pencuri makanan. Masak sendiri malass. >.<
 Tadaaa! jom men masak-masak :D

 Inilah adzran yg putih kemerah-merahan. Haha
 Okay, anne suka gambar ni. Hahaha (sexy lips effect. Cam cantik je, cam comel je :p)
 Ok, ni gmbar original. Tadi tu crop. Kesian pulak kat adzran. Kuikuikui
 Awat semua depa guna effect ni. Habis merah menyala baju anne jadinye :O
Mari makan! Omnomnomnom ^^

Diary

“You have to, take a deep breath and allow the music to flow through you. Revel in it, allow yourself to awe. When you play allow the music to break your heart with its beauty.”

Post About


Owner
♥ Assalamualaikum ♥
♥ Anne Julia ♥ 21 ♥ Sungai Besar, Selangor ♥
♥ Geneticist ♥ 2nd year degree student ♥ UKM,Bangi ♥


♪♪ My Lullaby ♪♪
Hari demi hari telah ku lewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu
Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Ooh jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

(rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku)

Ooh rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Live Traffic Feed