FOLLOW+
Diary In The Line
Monday 21 April 2014Triple A LEAVE NOTES (0)



Dalam dunia ni, ada banyak jenis manusia. Ada yang jujur, ada yang ikhlas, ada yang lurus, ada yang baik, ada yang lemah, ada yang PENIPU, ada yang busuk hati, ada yang hipokrit dan macam2 lagi. So, salah seorang yg aku pernah kenal ada sifat2 yg aku sebutkan tadi.
Pada luarannya, dia memanglah seorang yang lembut, yang pandai berkata2, baik, penyayang, tak pandai marah, tak pandai merajuk, nampak matang dan bertangungjawab. Tapi makin lama kenal, aku nampak yang dia ni sebenarnya sweet talker. And then aku mula nampak perangai miang dia. And last2, aku dapat tau dia sebenarnya bf orang. What the… nasib baik aku ni x mudah sgt terima someone dalam hidup aku. So I asked him, awk ni bf org ke? Dia kata nanti jumpa dia cerita. Memanglah, memang dia cerita. Dia cakap dia dah nak putus lah, dia dah byk kali mintak putus dgn awek dia sbb awek dia tu dah x betul, terlalu mengongkong and dia rasa awek dia tu gila sebab pernah terjun dari kereta yg bergerak sampai luka2 berdarah. Dia bgtau awek dia tu terlalu obsess dgn dia sampai xnak putus dgn dia walau dia dah maki hamun awek dia. Dia tak rasa dia boleh buat perempuan tu jadi wife dia. Dia kesian kat parents dia kalau dpt menantu mcm tu. Dia jugak cerita sambil nak menangis yg kononnya dia nak kat aku, dia serius suka kan aku. Dia tau dia salah sbb tipu aku sblm ni. And for the funny thing is aku percaya semua tu. Aku percaya dia. Aku jadi kesian dekat dia. Sbb aku rasa dia baik and aku nak tlg dia. Aku try nak betulkan keadaan dia dgn awek dia. Dia ckp dia mmg dah xnak dah dgn gf dia. Dia suruh aku bagi dia masa sbb dia dlm proses nak putus dgn awek dia. Sampailah satu masa tu, awek dia call aku…
 Aku terkejut sgt bila aku ckp dgn awek dia and aku dpt rasa yg awek dia tu sbnrnya ok je dgn dia. Lgsg xde masalah. And time tu aku rasa mcm aku ni pulak yg perosak hbgn diorg. Perempuan tu soal aku mcm aku yg cuba nak rampas kekasih hati dia tu. Hmmm.. skrg nampak x permainan dia? Sanggup dia reka cerita dekat aku, and for the same time dia tipu awek dia sekali. Dekat aku dia kutuk gf dia mcm2, so cuba korang pikir, dekat gf dia, dia mesti kutuk aku mcm2 jgk kan? So enough lah anne. Aku pun tak hadap sgt org mcm tu. Aku pun tinggalkan dia. But then dia kata finally dia dah putus dgn gf dia. And gf dia pun kata kat aku dorg dah break up. Sooooo… yeah.. aku memang a bit stupid lah masa tu.. aku terima dia..
Tapi x lama aku dgn dia.. maybe about 2weeks.. hbgn kteorg same je mcm couple yg lain. Cuma aku sengaja nak test dia, aku x nak keluar lgsg dgn dia, aku tak text dia sgt, saja nak buat dia bosan.. and x lama lepas tu, memang dia betul2 bosan dgn aku.. aku rasa spnjg aku dgn dia, byk kali aku tnya dia, awk nak putus x? dia buat x layan je.. last2, maybe masa tu dah sampai limit kot.. aku pun tanya macam biasa, awk nak putus x? so dia kata, kalau awk nak sgt putus, kita putus lah. So that’s all. Cukup sampai situ je penipu. Sy just nak nasihatkan awk jgn suka sgt mainkan perasaan org, sbb sy takut je nanti bila awk dh betul2 syg kat org tu, dia pulak mainkan awk nnt.. so best of luck for u and take care J

Diary

“You have to, take a deep breath and allow the music to flow through you. Revel in it, allow yourself to awe. When you play allow the music to break your heart with its beauty.”

Post About


Owner
♥ Assalamualaikum ♥
♥ Anne Julia ♥ 21 ♥ Sungai Besar, Selangor ♥
♥ Geneticist ♥ 2nd year degree student ♥ UKM,Bangi ♥


♪♪ My Lullaby ♪♪
Hari demi hari telah ku lewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu
Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Ooh jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

(rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku)

Ooh rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Live Traffic Feed