FOLLOW+
Diary In The Line
Thursday 2 January 2014Internship at Makmal Forensic PDRM, Cheras LEAVE NOTES (3)



Yeay yeay yeay! Finally i got it! Anne bersyukur sgt2 sebab dapat tempat yg anne nak untuk internship nanti. Alhamdulillah. Korang mesti pelik kan kenapa anne nak intern dekat situ? Actually anne teruja sgt nak intern dkt situ sbb based on ape yg senior2 anne ckp, time intern nanti kitaorang akan dapat teroka every bahagian yg ada dekat makmal forensic tu nanti termasuklah RUMAH MAYAT. Wuwuwuw... Takut sebenarnya anne ni, tapi ini jelah pengalaman anne nak keje kat tempat2 mcm tu, at least merasa jugak lah kerja ala-ala CSI kan. Hikhik. And then nanti kitaorang jugak akan dpt masuk mahkamah tgk mcm mana dorg buat justification during perbicaraan. Ahli forensic ni tugas dia kena explain apa hasil sample yg dorang jumpa semasa siasatan di tempat kejadian, alaa macam yg korang tengok dalam citer CSI tu. Best kan best kan. Hikhik
Anyway, tak sabar rasanya nak tunggu bulan June nanti. Wish me luck guys! Kbaii~

Diary

“You have to, take a deep breath and allow the music to flow through you. Revel in it, allow yourself to awe. When you play allow the music to break your heart with its beauty.”

Post About


Owner
♥ Assalamualaikum ♥
♥ Anne Julia ♥ 21 ♥ Sungai Besar, Selangor ♥
♥ Geneticist ♥ 2nd year degree student ♥ UKM,Bangi ♥


♪♪ My Lullaby ♪♪
Hari demi hari telah ku lewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu
Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Ooh jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

(rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku)

Ooh rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Live Traffic Feed