FOLLOW+
Diary In The Line
Wednesday 1 January 2014i-city w/ lin ^^ LEAVE NOTES (0)

Hai semua. Dah lama anne tak update blog ni kan. Dah bersawang dah agaknya. huhuhu. Anne x update bukan sebab takde story nak citer, tapi busy dengan lab thesis, busy dengan assignment yang tak putus-putus. Alhamdulillah, now semua dah settle. Tinggal tunggu nak pegi jawab exam je minggu depan. Tapi study tak start pun lagi ni. Wuwuwuwu

Okaylah, actually dah alang-alang anne update ni, anne nak share lah sikit aktiviti anne weekend yang lepas. Anne dgn my bestfren a.k.a lin ada pegi i-city. Ni last minute punyer planning ni. Malam tu after dinner, kitaorg rasa bosan sgt, so kwn lin nama dia Mail, ajak lin tu keluar, tapi lin malas nak keluar berdua so dia ajak anne sekali. Anne mula-mula tu segan nak kacau lin ni dating, tapi dah dia desak-desak jugak, so anne pon ikut jelah. Mula-mula, ingat nak keluar pegi putrajaya je sebab dekat, tapi tetibe si mail tu bawak kitaorg g i-city. Anne pun memang dah lama x pegi, so anne pun setuju jelah. Nasib baik mail ni sempoi je, dia bawak kete pon okay je, rase secure keluar dgn dia sbb dia type lelaki yg cool je. Tak sampai sejam kitaorg dah sampai i-city. Laju kan? sebenarnya sbb dia bwk ikut highway yg xde byk kete sbb tu cepat je sampai. huhuhu

So, bila dah sampai tu memang rasa excited sangat tengok lampu-lampu tu semua. Tetiba je anne teringat dekat HR. dulu dia penah janji nak bawak anne pegi i-city. so benda tu buat anne jadi hilang mood seketika. wuwuwu. ok nuff anne nuff. huhu. Next, kitaorg pun bergambar sakan lah dekat situ. Nasib baik ada mail, so dia jadi photographer kitaorg. Thankyou mail. mwahahaha :p

Now, lets chekidaout~ 








Diary

“You have to, take a deep breath and allow the music to flow through you. Revel in it, allow yourself to awe. When you play allow the music to break your heart with its beauty.”

Post About


Owner
♥ Assalamualaikum ♥
♥ Anne Julia ♥ 21 ♥ Sungai Besar, Selangor ♥
♥ Geneticist ♥ 2nd year degree student ♥ UKM,Bangi ♥


♪♪ My Lullaby ♪♪
Hari demi hari telah ku lewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu
Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Ooh jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

(rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku)

Ooh rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Live Traffic Feed